Jeśli mają Państwo pytania odnośnie pomocy technicznej lub wątpliwości dotyczące podłączenia lub ustawień produktów, zalecamy kontakt z autoryzowanym dealerem gdzie nabyli Państwo urzadzenie. Bedą w stanie doradzić odpowiednie rozwiązanie. Alternatywnie zapraszamy do kontaktu mailowego bezpośrednio z nami. Staramy się odpowiedzieć na wszystkie zapytania w dni robocze w ciągu 24 godzin.



Jeśli Państwa produkt uległ uszkodzeniu, prosimy o wypełnienie formularza serwisowego zawartego z każdym urządzeniem i dostarczenie produktu do sklepu gdzie został on zakupiony. Jeśli z powodu odległości jest to niemożliwe lub problematyczne, istnieje możliwość przesłania urządzenia bezpośrednio do naszego serwisu. Aby uzyskać numer zwrotu (RSN) prosimy o kontakt z nami: info @ morse-music.pl w temacie wiadomości wpisując » Argon Audio - Pomoc «